B2B sektorā joprojām vispopulārākais un efektīvākais mārketinga veids ir tiešais mārketings, t.i., tiešais pasts, e-pasts, telemārketings vai tiešā pārdošana. Kāpēc? Jo tiek uzrunāti specifiski klienti, par kuriem ir pilnīga informācija, un tādējādi komunikācija veidojas personiskāka un rezultatīvāka.
Taču tiešā mārketinga aktivitāšu veikšanai ir nepieciešams precīzs adresātu saraksts, kas ir atlasīts pēc Tev interesējošajiem kritērijiem, piemēram, teritorijas, nozares vai uzņēmuma lieluma, ko izsaka finanšu rādītāji vai, piemēram, darbinieku skaits u.c. kritēriji.
Šādu klientu sarakstu izveidošana ir ļoti laikietilpīga un to bieži nepieciešams arī uzturēt – papildināt vai veikt tajā atjauninājumus, jo statistika* liecina, ka gada laikā aptuveni 30 % uzņēmumu maina kontaktinformāciju, 10 % tiek likvidēti un tikpat daudz parādās arī jauni uzņēmumi.